Det går som på räls..

Ja, det är rätt ord för min dag, den har helt enkelt gått på räls. Jag började dagen med att åka till praktiken som börja 10.00, därefter spenderade jad hela dagen där till 18.00 då jag tog bussen hem. OCH INTE NOG MED DET, 19.00 stod jag upp på donken och stekte hamburgare, så blev ännu mer jobba. !9.00-22.30, blev arbetspasset där uppe.

Jag kan därför säga att jag känner min riktigt mör nu med ketchup på armen och flottigt hår, bör hoppa in i duschen. Därefter blir det välförtjänt vila!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Välförtjänt vila i all ära, men efter två veckor utan bloggande är det väl dags att vakna upp!

2010-01-02 @ 14:48:44
URL: http://attvaratjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0