Min otursdag

SA JAG ATT  JAG KUNDE GÖRA MAKARONER?
Vem tror jag att jag är, det gick åt skogen med min makaroner och mammas durkslag som är nedsmält i kastrullen.



Andra händelser, fick gå till skolan för att cykeln inte ville bli upplåst. Jag stukar tre fingrar och min handled på idroten. Har ner en kruka i golvet hemma som går i tusen bitar. Kan inte dammsuga upp allt då damsugarpåsen är full (med en hand är det j-vligt svårt att byta påse) får sopa upp allt. Jag ställer även en varm kastrull på vår köksbänk, nu är det en fin liten bubbla i bänken och två brännmärken, hej vad det går. Skulle kunna rabbla händelser hela kvällen!

Kommentarer
Postat av: Bella

Älska bilden! hahaha stackare!

2009-12-02 @ 02:09:26
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0