Bortappad men sedan återfunnen..

Kollade nyss klart på mammas pojkar och mitt under programmet...

Jag - Vart är lappen som jag la här på bordet?
Pappa - Den ligger ju där?
Jag - Nej, den var mycket mindre än den där!
Pappa - Aha, men den slänge jag igår..
Jag - Jag hoppas du skämtar med mig...du skämtar med mig eller hur?
Pappa - Nej, vad var det för lapp då?
Jag - Det var ju till studentfesten imorgon!!

Efter detta samtal så hamnade jag på köksgolvet letandes i soptunnan efter min BILJETT!
Bland äckelpäckel och skit så hittade jag min kära biljet till studentfesten..inge vidare fräscht, men jag har nu fått tillbaka den med en charmig flottfläck på..

Kommentarer
Postat av: Bella

haha kan tänka mig hur arg du var! det skulle jag varit iaf!

2009-11-12 @ 21:48:07
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/
Postat av: anneli

HAHAH! inte som att hört av dig till mig och bett om en ny biljett? ;)

2009-11-15 @ 21:40:22
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0