Gratis är gott

Comviq fungerar inte som det ska för tillfället, så det är HELT GRATIS att ringa alla just nu. Du kan inte kolla ditt saldo eller något, men har du inga pengar så är det bara prova ringa för det funkar att ringa i alla fall. Har tydligen varit problem med detta under hela dagen. Därför borde du passa på att ringa nu medan det är gratis. Gratis är gott...

Sen kan jag ju bara tillägga... att det rullar på med inlägg här, menar 3 inlägg på en dag är inte illa för att vara jag. Sen om det är topp 10 sveriges tråkigaste inlägg bryr jag mig inte om!

Kommentarer
Postat av: sofie

go go carro its your birthday, we gonna party like its your birthday

2009-11-04 @ 08:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0