Idag försov jag mig inte!

Idag försov jag mig inte vilket är väldigt väldigt ovanligt. Jag hann därför både duscha, äta frukost och göra mig ordning i normaltakt. Intresseklubben antecknar, men det är faktiskt ett stort steg från min sida!

Orkar inte skriva något om dagen då det inte hänt något speciellt idag heller. Sitter istället och funderar på vad man ska hitta på under Nyår, jaja det är långt kvar, men det skadar inte att fundera! Antingen drar man iväg och slipper allt eller så har man RIKTIGA planer, det är så det ska vara.

Kommentarer
Postat av: Bella

du är ju faktiskt bjuden på vår dunderfest!

2009-11-17 @ 02:52:05
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0