Jag är ingen bloggare

Det här inlägget har ingen som helst mening, saknar helt humor eller citat blabla. Trodde faktiskt att jag skulle kunna skrapa ihop några intressanta rader, men icke. Jag är inte med om några roliga citat som jag kommer ihåg under dagen, jag har inte roligt i skolan och jag lägger mig och sover när jag kommer hem. Dagens största händelse skulle i så fall vara att jag för tillfället är i sjukt behov av nässpray, och eftersom apoteket inte har kvällsöppet (vilket dom borde) så kan jag inte få någon nässpray. Jag vill ju för tusan kunna andas när jag går och lägger mig i natt, ska jag andas genom munnen hela tiden eller?;o


Till sist, Paranormal activity är en film som alla pratar om nu. Så även jag ska försöka se den i helgen med lite flickor. Undrar därför vad som är sanning kring den och inte. Är den baserad på en verkligen historia, är den filmade av s.k privatpersoner eller är den bara en vanlig film som folk snackat upp?


Kommentarer
Postat av: Bella

de flesta säger att den är riktigt läskig, jag har höga förväntningar på den!:D

2009-11-04 @ 02:22:09
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0