Ny mobil...

Nej, jag har inte köpt eller fått ny mobil..Jag menar, jag behöver ingen då jag har mobilen of 2010, utan kamera, endast radio och fula ringsignaler. Jag kan dessutom välja en  radiokanal och spara den, woho. MEN SEN, när man åker buss mellan Enköping - västerås så funkar kanalerna endast någon km från hummelsta. Därefter är skiten död fram till västerås..en skit nokia alltså. Kollar därför på mobiler som jag skulle kunna köpa eller önska mig i julklapp! Menar, det är inte alls långt kvar till jul.

Kikade på HTC mobiler som jag inte ens visste fanns, så jag har ingen aning om ifall dom är bra eller dåliga.
Vilken mobil är finast första eller andra? :)



Kommentarer
Postat av: Dennis

Den översta, den ser flashigast ut. Het. Fast lite klumpig... den understa. Hjälp. Svårt.



Cool med kanske lite klumpig - Översta



Nästan lika flashig och smidigare - Nedersta



Nu är det upp till dig : >

2009-11-19 @ 22:21:32
URL: http://attvaratjugo.blogg.se/
Postat av: Bella

ettan:D

2009-11-20 @ 01:41:41
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0