Ost på 8 tack

Kom nyss hem från jobbet, 11.45-15.45 så inte ett allt för jobbigt pass. Ska nu ta mig en varm och sköönt dusch. Därefter blir till det till å umgås med Johanna och Malin.

Resumé från gårdagen:

Filmen var inte alls bra (kan bero på de höga förväntningarna). Vi var riktigt sura i slutet då vi insåg att vi lagt ut 2 timmar för att fixa allt och 1h och 30 min för att se något så ovärt. Dock var vägen till filmen helt k, skrattade så sjukt mkt.
Började med en runda på coop där jag inte hade råd med något, så himla tur att mina rika vänner var med och sponsrade. På vägen från coop märker jag även att sofie och tove är lika grymma på att köra bild. Sofie försöker starta bilen utan nyckel (jag sitter med nyckeln i handen) och kära tove lägger icke i backen för att köra ur parkeringsrutan. Hon kör istället en bit frammåt mot skylten innan hon backar :) duktiga tjejer. Sofie utbrister även plötsligt "Jag tror Tove vill racea" (stavning?). I all fall, Tove kör då i kanske 30km/h framför oss, varifrån får flickan för sig att Tove vill köra ikapp?
Väl Hemma så funkar ingenting...Det enda som då funkat är skålarna med chips, dip och cheezeballs som vi hällt upp. 
Med tanke på denna katastrof så får vi ta våra skålar och åka hem till Sofie istället och kollar på filmen. Blir även tvugna att vända då vi inser att vi glömt ramlösan och colan.
Där har ni alltså resumén från gårdagen gott folk, nu ska jag duscha!

Kommentarer
Postat av: tove

haha skön kväll !

jag ville racea i början, men ni va så sega så tänkte neej ingen idé när man knappt har något motstånd ;)

2009-11-07 @ 16:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0