Ska till Björkman

Det är precis vad jag ska! Ikväll är jag hembjuden till miss Björkman, så ska spendera lite social tid där för att äta osv.

Annars har dagen gått hyfsat fort. Vaknade upp med förskräcklig ångest över praktiken, så den första tanken när klockan ringde var " snälla skjut mig, eller så gör jag det själv". Jag orkade verkligen inte gå till praktiken. Skrek därför på min mamma och sa att jag absolut inte orkade gå till praktiken (i hopp om att få lite medlidande), men icke! Istället säger hon "Men Caroline, det är ju fredag det klarar du". Dumma mammor, jag klarar inte alls praktik på fredagar...pallrade mig ändå upp  till praktiken som varade till 15.40. Tacka gud för det.

Men men, nu ska jag hitta ett par strumpor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0