soffan is in the building

det var en mörk och kall  novemberkväll.
,jag , carro och tove hade laddat hela veckan för att kolla på paranormal activity, filmen  som vi hade hört  så mycket intressant om.

det hela började med att jag fick låna filmen av en vänlig klasskamrat på ett såkallat usb-minne. jag  gav de till tove som i sin tur skulle bränna ut filmen på en dvd-skiva.
det var med sorg jag läste ett sms från tove där det stod att hon inte kunde bränna ut filmen. det var "fel format" eller något åt de hållet

då fick jag en snilleblixt, jag frågade min vän julia om jag kunde låna hennes sladdar för att koppla  från datan till tv:n.  det fick jag  :)
sagt och gjort, vi koppla in  sladdarna i  carros data och skulle precis koppla in dom i tvn då vi  märkte att  carros tv saknade de speciella uttaget vi behövde.

vi gick ner en våning för att kolla om den andra tvn hade ett uttag  och de hade den :D
meeeeen, då funkade de inte att koppla carros data till tvn,  ingen signal stod de... 

¨då tänkte jag att de  kanske va fel på carros data. så med racer fart åkte jag till julia och snodde hennes data (som jag visste gick att koppla till en tv) 

MEN ICKE, de gick inte de heller.  så jag ringer min kära vän sara och  använder min  snällaste röst och ber snälllt om att vi kanske kunde få kolla på hennes tv. men de blev ett starkt nej från hennes sida.

nu är tove och carro påväg hem till tove för att hämta hennes ps3. tove påstod att de fanns ett usb-uttag i den..
jag sitter här ensam och väntar på att dom ska återvända.

DÄRAV DETTA LÅNGA INLÄGG. 

fan om de inte funkar nu och fan om inte filmen är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0