sofie del 2

nu har tove och carro kommit  tillbaka..
jag spanar i smyg in toves  inte allför tighta sjärt..
carro tror att hon kommer fixa de här galant, hon pratar tyst för sig själv o säger; jag är så bra så. tekniken är min moder..

jag kom nyss med ett teknikskt förslag, och hon utbrast : soooofiiiie, du är så BRAAAAA :D  va smart du är.

jag träffa carro halv åtta, klockan är nu halv 10 och filmen är ännu inte igång.

trots att vi har slagit våra tre kloka huvuden ihop har de inte blivit någet bra resultat....   i hate my life and carros + toves.


"alllt flyter"   som carro  nyss så fint sade.


ja, jag är ju ingen bloggare som ni kanske märker men har inte så mycket annat för mig när dom här två
retardsen försöker få igång tv:n..

de har blivit många suckar ikväll må jag säga


Kommentarer
Postat av: tove

nu är de sofie som försöker, de enda man hör är

"KUUUUK KUUUUK"

de går bra nu....

2009-11-06 @ 21:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0